loading...
عاشقــــانـــــه سلــــــــــطا ن احســــــــــاس
S.F بازدید : 36 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

 

منو تنها نزار ، عشقم نزار! این خونه خالی شه


کسی که روت قسم میخورد ، اسیره کج خیالی شه


منو تنها نزار ، عشقم مگه، این گریه خواهش نیست؟!

 

اگه با هم نمیسازیم جدایی ،راهه حلش نیست!

 

منو تنها نزار عشقم ، که من تنهات نمیزارم

 

نگو که ،واهمه دارم ، صبوری کن ، تحمل کن، دلم میخواد ببینی،من چه فرقی با همه دارم

 

 

نگو که ، واهمه دارم، صبوری کن، تحمل کن ، دلم میخواد ببینی، من چه فرقی با همه دارم

 

اگه ، از دست آدم ها، همش تیشه به ریشم بود

 

نمیمردم ،واسه اینکه یکی مثله تو پیشم بود

 

شکنجه دیدم از دوریت ، که گریه ،اعترافم شد

 

همین دنباله تو گشتن ، یه جورایی طوافم شد

 

منو تنها نزار، عشقم منم سهمی ازت دارم

 

همین یه دلخوشی رو من ، تویه دنیا فقط دارم

 

منو تنها نزار عشقم، که من تنهات نمیزارم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اين وب بخاطر يه دختر بي همتا كه تو دنيا تا نداره ساخته شده واين دختربي همتاهمه دنياي منه با همه وجوم دوست دارم عشقم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 385
  • بازدید کلی : 47,627