loading...
عاشقــــانـــــه سلــــــــــطا ن احســــــــــاس
S.F بازدید : 24 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

 

باغ بی برگ تنهای قلبم

 

بوته ی  خیال  من  د راین روزهای بهاری سبز شده   و   جوانه   زده   است

 

و در هر تنهایی محض من به بار می نشیند و غنچه می دهد و  با گل   های

 

تازه شکفته شده عطروجود تورا درفضا می پراکند و قلب و روح خسته ی

 

مرا مست روی تو و یاد تو را در ذهن پر تشویش من تداعی می کند..........

 

 

 

اما افسوس که این بوته ی سبز به خزان بی مهری تو بر خورد و از زردی

 

که به سان پاییز پیشه کردی به زردی نشست وخشکیدوتک تک گلبرگ های

 

قرمز رنگش کم کم رنگ باخت و از سرخی به سیاهی گروید وپژمرد و در

 

باد های وحشتناکی که در شبهای بی تو بودن می وزید و همه چیز را با خود

 

می برد، رها شد............

 

 

 

تاب و توان گفتن این را ندارم که بهارم به پاییزی زرد و بی روح تبدیل شده و

 

درآستانه ی زمستانی تیره به سرمی برد. چه کنم پاییزای دل من که زردی اش

 

چشم را می نوازد بهاری بود که سبزی اش نیز چشم را نوازش می کرد ولی

 

عاشق شد و دیگر نای سبز شدن دوباره رانداشت...............

 

 

 

افسوس که گرچه گل خیال من خیالی بود ولی باغ بی برگ و خزان دیده ی قلبم

 

سخت واقعی بود و کسی یارای انکار آنرا نداشت.........

 

 

 

افسوس که درآن پاییزسرد وبی روح که کابوس تنهایی هرلحظه کشنده ترمی شد

 

داشت واقعیت پیدا می کردو تنهایی داشت سراسر قلبم را به تسخر خود می آورد

 

و مرا رام خود می ساخت.............

 

 

 

آه که من در میان این باغ وحشتزا تنها ماندم و این  رد پای تو بوده که  به  طرف

 

بی نهایت گام نهاده بودی و از من دور شده ای .................

 

 

 

شاید اگر درآن باغ برای من حتی کهنه کرباس کوچکی ازمحبت بود که  مرا

 

 گرممی کرد من زمستان پیش رو را پشت سر می گذاشتم و با امید به آینده به

 

 بهارمی رسیدم ولی هزاران افسوس که تو آنرا نیز با خود بردی...............

 

 

 

دیگر برای من امیدی نیست .من در این باغ بی برگ تنهای قلبم

 

                                 **می میرم-از پا می افتم............................

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اين وب بخاطر يه دختر بي همتا كه تو دنيا تا نداره ساخته شده واين دختربي همتاهمه دنياي منه با همه وجوم دوست دارم عشقم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 388
  • بازدید کلی : 47,630