loading...
عاشقــــانـــــه سلــــــــــطا ن احســــــــــاس
S.F بازدید : 14 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

 


موهایم را همچون امواج خروشان دریا

 

در نسیم نفسهایت آرام آرام رها می کنم

 

و لذت با تو بودن را

 

همچون تماشای غروبی دل انگیز

 

تا مرز جنون احساس می کنم

 

و تو با من همراه می شوی

 

لحظه به لحظه با من اوج خواهی گرفت در آسمان عشق

 

و به انتهای خوشبختی خواهیم رسید

 

آنجایی که حتی کبوتران برای رسیدن به آن سر باز می زنند

 

انگشتانم صورتت را لمس می کند

 

نگاهم را در نگاهت غرق می کنم

 

و آغوش تو برایم بهشت می شود

 

بهشتی از جنس گلهای رز قرمز آتشین

 

که با هیچ کجای دنیا عوض نمی کنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام اين وب بخاطر يه دختر بي همتا كه تو دنيا تا نداره ساخته شده واين دختربي همتاهمه دنياي منه با همه وجوم دوست دارم عشقم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 379
  • بازدید کلی : 47,621